Zarautz, zaterdag 6 januari 2018 - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Zarautz, zaterdag 6 januari 2018 - Reisverslag uit Zarautz, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Zarautz, zaterdag 6 januari 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

06 Januari 2018 | Spanje, Zarautz

De regen stopt maar niet, we verlaten Frankrijk, rijden inderdaad 300 km en arriveren in Zarautz, net over de grens rechtsaf. We komen hier al langer en weten de weg.

Diesel tanken doen we in Frankrijk nooit langs de snelweg, maar bij de Carrefour of Le Clerc, waar het altijd zo’n 15 cent per liter goedkoper is. In de afgelopen dagen betaalden we 134,9 euro per liter. Nu in Spanje, in Zarautz betalen we 115,9 euro per liter, dat is het betere werk!

Vanavond gaan we ons tracteren op een warme maaltijd hier in het restaurant van Gran Camping Zarautz ( CC 25045). Morgen richting de zon! We worden de regen meer dan zat! We staan op het asfalt, op de kampeerplaatsen zullen we wegzakken in de modder.

• 07 Januari 2018 - 17:48

Frits En Regi Leopold :

Mooi verslag , Gewoon door gaan ,het wordt van zelf mooi weer de Groetjes uit Soest