Totana, maandag 8 januari 2018 - Reisverslag uit Totana, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Totana, maandag 8 januari 2018 - Reisverslag uit Totana, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Totana, maandag 8 januari 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

08 Januari 2018 | Spanje, Totana

Na een superkoude nacht rond het vriespunt, vertrokken we rond 09.30 uur naar de zon! Na 5 dagen regen zijn we de ruitenwissers behoorlijk zat en jahoor, toen we Madrid verlieten hebben we de zon in ons gezicht gehad. De camper en wij genoten van de warmte! Na een rustige tocht van 464 km arriveren wij op Camperstop Sierra Espuna te Totana (CC 14199), in de buurt van Murcia.

Stoeltjes naar buiten, en bij 19 graden even bijkomen, heerlijk! Een mooie camperplaats, hier willen we wel 2 nachten verblijven!.

• 10 Januari 2018 - 09:55

Martin En Joke:

wij hebben hier in het afgelopen voorjaar enige dagen (boven op het terras) gestaan. Fijne lokatie, lekker enige dagen gefietst langs het irrigatiekanaal. Tijdens ons verblijf kwamen Sies en Mieke hier ook voor een overnachting aanrijden. Zij waren kwamen terug van de Marokko-reis.