Totana, dinsdag 9 januari 2018 - Reisverslag uit Totana, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Totana, dinsdag 9 januari 2018 - Reisverslag uit Totana, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Totana, dinsdag 9 januari 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

09 Januari 2018 | Spanje, Totana

Wakker na een nacht met op de achtergrond de blaffende honden uit dit dal….toch goed geslapen. De zon schijnt en er komt reuring in het camperpark, mensen gaan douchen, de bakker komt en ieder doet zijn ding. Stoelen in het zonnetje en we drinken koffie, en maken een plannetje voor deze dag. En doen de nodige schoonmaakwerkzaamheden binnen en buiten de camper.
We hebben gehoord dat er niet zo ver een restaurant is, laten we daar eens naar toe lopen. Het was ongeveer een half uurtje lopen….en we wisten dat er overal in Spanje de restaurants van circa 14.00- 16.00 uur het MENU del DIA serveren, het menu van de dag.
Dit restaurant in Totana heeft geen menukaart, spreken alleen Spaans, vertelden wat de 4 gangen op tafel bracht, maar we konden het niet verstaan, dus nouja….laat maar komen!! We houden wel van een culinair avontuur……
Deze maaltijd overtrof alle verwachtingen en we betaalden 22 euro incl drank voor ons 2-en. Wij hoeven vanavond niet meer te eten! We gaan op onze reis niet alle menu’s vertellen, maar deze wel, het was super.

1) Tonijnsalade
2) Aardappel/rundvleessoep
3) Peperfilet met aardappelschijfjes
4) Chocoladeijs met slagroom of zoete rijst met kaneel

Mensen, die door Spanje reizen, en iets willen avonturieren, dit is een aanrader!
Morgen reizen we verder, richting Malaga.

• 09 Januari 2018 - 22:18

Regina:

Had even gebeld hadden we mee gegeten. Ja na vijf dagen regen ben je het allemaal wel zat dus nu even lekker genieten van de zon.
    Veel plezier met de volgende rit van ons twee

• 10 Januari 2018 - 09:53

Regi Gerner:

Hai Gerda en Ton,
    Als jullie naar Malaga gaan, kan je een schitterende tocht maken langs de Camino del Rey bij de Garganta del Chorro. Het is langs een kloof en er is een brug over een ravijn die net gerepareerd is. Je gaat er met een bus naar toe en je komt op dezelfde plek weer uit als waar je begonnen bent. Wij hebben dit alleen uit een boekje, maar het schijnt spectaculair te zijn. We willen het op de terugreis doen. Succes verder met de reis! Hartelijke groet, Regi