La Mamola, woensdag 10 januari 2018 - Reisverslag uit La Mamola, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu La Mamola, woensdag 10 januari 2018 - Reisverslag uit La Mamola, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

La Mamola, woensdag 10 januari 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

10 Januari 2018 | Spanje, La Mamola

Vandaag een stuk verder gereden, 276 km naar de Costa del Sol, we kozen camping Castillo de Baños (CC: 53867) in het plaatsje La Mamola aan de zee. Enkele huishoudelijke zaken, o.a de was achter de rug. Deze streek is bekend om zijn plastic kassen, waar fruit geteeld wordt, vooral sinaasappels. Niet mooi te noemen, de campings liggen er tussenin. De temperatuur is daar heerlijk, dus dat maakt veel goed. Veel overwinteraars, Ned. Eng. en Fransen koesteren zich in deze warme winterzon.

Morgen gaan we een kijkje nemen in de haven van Malaga, waar ook de rederij Trasmediterranae gevestigd is, en hoe daar de uitvalwegen zijn. Dit is belangrijk voor onze binnenkomst op 8 april 2018.

We hebben nog een paar dagen vrij, het wachten is op Sies en Mieke, die vanmorgen vroeg zijn vertrokken uit Nederland.

We zullen naar verwachting zondag aanstaande overvaren vanuit Algeciras naar Tanger Med.