Tarifa Zaterdag 13 januari 2018 - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Tarifa Zaterdag 13 januari 2018 - Reisverslag uit Tarifa, Spanje van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Tarifa Zaterdag 13 januari 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

13 Januari 2018 | Spanje, Tarifa

Afgesproken met elkaar om 09.30 uur te vertrekken naar het verkooppunt van de tickets voor een overtocht met Balearia. We hebben tickets kunnen boeken voor de overtocht morgen 10.00 uur.
Even in de Carrefour koffie gedronken, nu het was spitsuur op deze zaterdagmorgen.
Even wat boodschappen en wij gingen nogmaals naar het LPG-station, jahoor het lukte deze keer. 10 liter LPG erbij……..
Deze zaterdagmiddag hebben we, net zoals de meeste Spanjaarden om ruim de tijd te nemen om warm te lunchen in het restaurant. Wij hebben goede ervaringen in het Spaanse restaurant vlakbij de camping, waar we het Welkomstdiner gaan houden. Ons aanspreekpunt Juan en zijn staf hebben erg hun best gedaan om ons voor te laten proeven, al datgene wat de groepen straks voorgeschoteld gaan krijgen, en het smaakte goed en de goede entourage erbij en prima personeel, het gaat straks helemaal goed komen. We liepen terug tussen de druppels door, weer terug de camper in.
Morgenochtend moeten we 1 uur voor de boot vertrekt in de haven zijn, we vertrekken bijtijds van de camper, circa 08.15 uur.