Bab Boudir dinsdag 16 januari 2018 - Reisverslag uit Bab Bou Idir, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Bab Boudir dinsdag 16 januari 2018 - Reisverslag uit Bab Bou Idir, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Bab Boudir dinsdag 16 januari 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

16 Januari 2018 | Marokko, Bab Bou Idir

De zonsopgang vond achter de berg plaats, dus helaas, geen mooie foto.

Wel genoten van een mooie ochtend met een prachtig uitzicht op de haven, en daarbij een vers geperste jus d’orange, wat een mooie momenten!

De beheerder is betaald en gegroet, tot in maart!

Daarna de route gereden uit het reisboek, wat een weids uitzicht, maar ook weer hoge wegen. Overal zie je de boeren hun landje ploegen, wel dan niet geholpen door hun lastdier.

Onderweg markten gezien, koffie gedronken op een plaatselijk terras, Supermarkten gespot in Taza en daarna een bezoek gebracht aan het Tazekka National Park, met de bekende grotten. We hebben 242 km gereden.....We overnachten in Bab Boudir, niet op het voetbalveld, die was door de sneeuw te drassig, maar ernaast. Een politieambtenaar kwam met 2 formulieren, welke wij moesten invullen. We voelen ons echt vreemdelingen in het dorp, maar voor de rest erg rustig om ons heen, prima toch!