Ouzoud vrijdag 19 januari 2018 - Reisverslag uit Ouzoud, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Ouzoud vrijdag 19 januari 2018 - Reisverslag uit Ouzoud, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Ouzoud vrijdag 19 januari 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

19 Januari 2018 | Marokko, Ouzoud

De hele nacht heeft het geregend, maar we hebben goed geslapen. Vlakbij zijn we nog bij een mooie camperplaats wezen kijken, Vandaag op pad van Khenifra naar Ouzoud, en wij kozen voor de binnenlanden en houden rekening met de regenval van afgelopen nacht, onze campers zullen vies worden, met al die rode leem.
Het was een lange rit, maar de moeite waard, vooral het stuwmeer van Bin el Ouidane, en nog vroeg in de middag komen we in Ouzoud aan en rijden naar de watervallen toe, waar deze omgeving bekend om staat. Het was vrij rustig, zo buiten het seizoen nog. De Berber-aapjes speelden overal. Op de camping Zebra, met een Nederlandse eigenaar, was het ook rustig, We hebben in de sfeervolle tent met verwarming aan lekker gegeten.
Met elkaar praten we de plannen door, voor de dagen dat onze groepen komen.
Morgen gaan we bijtijds naar Marrakech, voor het wasgoed en de gasfles, dat moet even geregeld worden.