Taroudant, zondag 11 maart 2018 - Reisverslag uit Taroudant, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Taroudant, zondag 11 maart 2018 - Reisverslag uit Taroudant, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Taroudant, zondag 11 maart 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

11 Maart 2018 | Marokko, Taroudant

Harry jarig, de aubade om hem in het zonnetje te zetten, is verzet naar het moment, dat iedereen de lange tocht over de Tiz’n Test volbracht heeft. Een spannende dag voor eenieder….een behoorlijke bergetappe!
Ton en Gerda vertrokken als eerste tegen 8 uur, lekker rustig op de weg op zondagmorgen…. Deze route al meerdere keren gereden, maar hij blijft mooi! Tegen 12 uur zijn we boven aan de top…en zitten midden in een dikke wolk…dat natuurverschijnsel hebben we nog niet op deze reis meegemaakt, en wij nu in alle hevigheid. Kilometers in dichte mist, ondergetekende heeft best wel bange momenten meegemaakt, vooral als er een tegenligger ons tegemoet kwam.
Blij dat onder aan de berg de mist is opgetrokken, en we verwachten dat tegen de tijd dat de reisgenoten dit stuk gaan rijden, het wel helder zal zijn……
We arriveren op de camping even voor 14.00 uur en maken de kleine oppervlakte voor ons klaar om de campers neer te zetten. Het duurde tot 15.45 uur, voordat de eerste camper het terrein opreed. De laatste 3 campers arriveren na 18.00 uur, maar dit is tijdig gemeld. We hoeven ons niet ongerust te maken!
Na 18.30 uur hebben we een avond-aubade gebracht aan Harry, onze jarige Jop!
Het is behoorlijk fris en eenieder gaat lekker z’n camper in! Op deze camping wonen er schildpadden, die gewoon los lopen op de camperplekken….
Morgen rondkijken in Taroudant!