Aourir, dinsdag 13 maart 2018 - Reisverslag uit Aourir n Aït Nasser, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Aourir, dinsdag 13 maart 2018 - Reisverslag uit Aourir n Aït Nasser, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Aourir, dinsdag 13 maart 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

13 Maart 2018 | Marokko, Aourir n Aït Nasser

Wat een indrukwekkende dag voor sommigen….de uitdaging is er….waar is de weg weg?
We hebben geadviseerd….niet de weg naar de Vallee de Paradis nemen, de meesten rijden de Paradis Nomade, zoals we hebben geadviseerd, maar ja, je hebt erbij……grenzen verleggen!!!!!
Sommige rijden toch naar de weg, die geen weg meer is, om vooral foto’s te maken!
Anderen zeten de camper neer op de camping, en gaan met de fietsen naar het rampgebied….dankzij hen hebben we nu mooie foto’s van de plaats, waar het allemaal mis ging.
Al met al, we zijn allemaal goed gearriveerd op de mooie camping, en we gaan even stilstaan bij de beslissing van Tom, Annie en Danny, om terug te rijden naar Nederland.
Dus we proosten op een goede terugreis voor hen en voor ons een goede voortzetting!
Ook nog een donkere foto, weliswaar met flits, van de plakkers……. We geven niet prijs wie dit waren….Welterusten!
En oh……als de broodlijst maar goed gaat morgenochtend!

• 14 Maart 2018 - 00:10

Gerda Vd Lubbe:

Gerda

Oh, nu zie ik het echt.....ik moet naar de kapper!