Tafraoute, maandag 19 maart 2018 - Reisverslag uit Tafraout, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Tafraoute, maandag 19 maart 2018 - Reisverslag uit Tafraout, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Tafraoute, maandag 19 maart 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

19 Maart 2018 | Marokko, Tafraout

Vanmorgen is er al vroeg reuring op ons kamp! De beheerder wil het door ons bestelde brood kwijt, en daarna gaan de bergschoenen aan, en de een na de andere 4x4 komt zich melden. Zeven in totaal gaan ons de omgeving laten zien van Tafraoute, met zijn amandelbloesem en de onvergetelijke grote rode keien, en nog heel veel moois!
En daarbij heerlijk weer! Geen wolkje aan de blauwe lucht……

1) De hoed van Napoleon bekeken
2) De oase van Ait Mansour, gewandeld, prachtig!
3) Koffie en thee gedronken in een bijzonder tuintje!
4) Allerlei foto-stops van mooie momenten
5) Prima lunch in Restaurant La Kasbah in Trafaoute, met hun specialiteit, Khalia…..stukjes rundvlees, in tajine, met allerlei soorten groenten en brood. Oh, ik vergeet het voorafje, Harira-soep of Mar. Salade. Ons dessert was schijfjes sinaasappel bestrooid met kaneel, of fruitsalade…

Weer een dag met een goud randje…….fijn , om dit met elkaar te beleven!
En bij aankomst op de camping na afloop, lekker onderuit, zwemmen in het koude water en heerlijk een boek lezen!
Morgen een mooie route naar Icht, onze zuidelijkste plaats, met een mooie route!