Tata, woensdag 21 maart 2018 - Reisverslag uit Imitek, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Tata, woensdag 21 maart 2018 - Reisverslag uit Imitek, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Tata, woensdag 21 maart 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

21 Maart 2018 | Marokko, Imitek

Met een mooie zonsopgang op een berg voor ons, starten we de dag. Vandaag niet zo’n lange route, en er is nog een keus, om een alternatieve route te nemen via Imitek, een route, die de meesten hebben gekozen.
Enthousiast komen de campers in de loop van de middag de camping oprijden. Het merendeel heeft koffie gedronken met drommedarissen inclusief jonkies om hen heen.
Er is een echtpaar naar de rotstekeningen geweest, daarheen geleid door een leraar met enkele leerlingen, en een andere deelnemer heeft zijn schoenen geschonken aan een herder met kapotte schoenen aan, wat was hij blij!!
Op de camping was het aangenaam, lekker buurten met elkaar…en een wandelingetje door het dorp.
Morgen gaan we richting Foum Zguid, oostelijker en daar verblijven we 2 nachten.

• 21 Maart 2018 - 22:10

Babette:

Hoi, pap en mam
    Elke dag geniet ik van de verhalen en de foto’s!
    Geniet maar lekker, nog even en dan is het al weer richting huis
    Kus, Babette

• 22 Maart 2018 - 00:42

@nnelies:

Wat is jullie eerste foto schitterend! Hoe vroeg moest je daarvoor opstaan? Wij waren er niet bij na ons avondje stappen ;-)