Boudnib, zondag 1 april 2018 - Reisverslag uit Boudenib, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Boudnib, zondag 1 april 2018 - Reisverslag uit Boudenib, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Boudnib, zondag 1 april 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

01 April 2018 | Marokko, Boudenib

Leuk begin van deze 1e Paasdag……onze bestelling brood was vergeten, het is dat Ton ging vragen, en hij kwam met 20 rondjes terug……..achteraf kunnen we vaststellen, we zijn genept met oud brood, weer een leer voor de volgende keer!!
De meesten reden eerst langs het prachtige meer van de Barrage Al-Hassan-Addakhil, om vervolgens op de eerste Paasdag boodschappen te doen bij de Acima, deze supermarkt is de hele dag open! Er waren vandaag allerlei mogelijkheden om de omgeving te bekijken, onze volgende camping is Rekkam te Boudnib. Zo rond half 6 zijn ze allen binnen, en Gerda brengt ieder de Paasgroet met gevulde eieren…..
Het was superweer, zo’n 23 graden en af en toe een beetje wind.
Om 18.30 uur kregen we een aperitiefje, we toosten op ons verblijf bij hem op de camping.
Gezellig babbelend, onder de rieten plafonds en met elkaar en even na 19.00 uur werden we aan tafel verwacht, 10 buiten rond de tafel en 18 binnen met 3 tafels.
Francois en personeel brachten de couscousschotels op tafel, met sausje, specialiteit van Aïsha, de kokkin.
We hebben gesmuld, wijntje of biertje of fris erbij, en de Cheesecake met dadelsaus was de lekkere afsluiter.
Iedereen tevreden, morgen weer op de weg, richting Algerijnse grens, naar een camping in Figuig……

• 02 April 2018 - 00:03

Het was weer een heeeeeeeel gezellige avond!! Dank, Gerda, Ton en de NKC.