Tendrara, woensdag 4 april 2018 - Reisverslag uit Tendrara, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Tendrara, woensdag 4 april 2018 - Reisverslag uit Tendrara, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Tendrara, woensdag 4 april 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

04 April 2018 | Marokko, Tendrara

Het was erg rustig op de camping, de mensen douchen, doen de was, kopen hun verse brood en maken hun camper in orde voor de overnachting in de woestijn bij de Gendarmerie in Tendrara. We kunnen tot 13.00 uur op deze camping blijven staan, helemaal super, want bij een politiepost vertoeven, midden in de woestijn, is niet zo vermakelijk!
Ton en Gerda vertrokken om 12 uur richting Tendrara en zetten hun camper neer, het is 14.30 uur, nu wachten op de anderen. Heel leuk, we konden ze in de verte zien aankomen!
Nu, om vijf uur kwamen bij het gezellige geklets de hapjes, haring, kaas en gevulde dadels, helemaal leuk!!
Om 18.00 uur zijn we compleet en genieten van de verhalen, Romano en Annelies hebben een wadi ( meestal droogstaande rivier) met een regenstroompje bevochtigd zien worden.
Wijzelf hebben vóór ons, 4 schapen opgedreven zien worden, onder het veelvuldig gooien van stenen door de eigenaren, die schapen wilden duidelijk niet wat de eigenaren met hen wilden!
Ook hebben we nog wat onweer meegekregen op deze plek, maar dat is te verwaarlozen!