Goulmima, woensdag 28 maart 2018 - Reisverslag uit Goulmima, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Goulmima, woensdag 28 maart 2018 - Reisverslag uit Goulmima, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Goulmima, woensdag 28 maart 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

28 Maart 2018 | Marokko, Goulmima

Vanmorgen om 08.00 uur komt Brahim met het brood langs. En daarna wordt de groep wat onrustig, na het ontbijt vertrekt de een na de ander…..In Tazzarine is er markt, en je komt ogen te kort! Wat leuk allemaal, we vervolgen onze weg, sommigen gaan een kijkje nemen in de Todrakloof en weer anderen gaan nog even naar de zandduinen van Merzouga. Maar de meesten gaan genieten van het watermuseum en laten de bevlogen eigenaar Saïd honderduit vertellen. Dit museum is zeer de moeite waard en evenzo de galerie van zijn vrouw in Tinejdad. Ton en Gerda verrassen hun vrienden, die in een andere groepsreis van de NKC meereizen. Even gezellig gesproken en toen weer verder. Om 13.00 uur arriveren Ton en ik op deze camping “ Tamaris” . Fatiha begroet ons hartelijk, we gaan onze plekken bekijken en regelen van alles, om een goed verblijf en een goede besteding van onze tijd te hebben.
Zoals gisteravond afgesproken, we hebben een groepje reisgenoten, die met elkaar pannekoeken gaat bakken en een groepje, die kiezen voor de Tajine BIO van Fatiha. En een groepje, welke gewoon thuis kookt en eet. Ieder doet waar hij of zij zin in heeft.
Vanmiddag kwam ook nog even de Franssprekende gids, die ons gaat rondleiden, we hebben Annelies gevraagd om de gids te vertalen tijdens de wandeling door de Ksar.
Om 09.00 uur vertrekken we…..