Khenifra donderdag 18 januari 2018 - Reisverslag uit Kasba Tadla, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Khenifra donderdag 18 januari 2018 - Reisverslag uit Kasba Tadla, Marokko van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Khenifra donderdag 18 januari 2018

Blijf op de hoogte en volg Gerda

18 Januari 2018 | Marokko, Kasba Tadla

Gisteravond berichten van veel sneeuwval gelezen, maar we hebben geen verse sneeuwval meegemaakt, wel sneeuw naast de wegen, dus er is dagen geleden goed geschoven….en de zon schijnt, geen problemen!
De haan hier op de camping maakte ons wakker en daarbij alle levende have hier ter plekke!
De gebruikelijke ochtendrituelen achter de rug en we vertrekken even over negen voor de rit Azrou naar Kenifra. Sies heeft nog een waterval/bronnen in gedachten, welja , daar gaan we eens kijken. Het zijn de Sources et Cascade de l’Oum er Rbia…….We zijn daar aangekomen en hebben met een gids een wandeling gemaakt en rondgekeken hoe alles daar in zijn werk gaat.
Bij het wegrijden hebben we besloten dat de ene camper via de route van het boek gaat rijden en wij doen de route onbekend.
Bijna gelijktijdig arriveren we bij Complex Titrite in Kenifra, besluiten nog een andere camping te gaan bekijken, het loopt anders en we staan nu Dchar Al Oued, bij een restaurant, waar we mogen staan en eten. Morgen gaan we verder kijken, en richting Ouzoud

• 18 Januari 2018 - 15:04

Frits En Regi :

Sneeuwballen gooien en een pop maken ,maar bij ons niet , Storm windkracht 12 30 vrachtwagens omgevallen schiphol dicht en de treinen rijden niet . Ik hoop dat Jullie geen zandstorm krijgen .Ik zag op foto's Blauwe lucht mooi weer De groetjes uit Soest