Maandag 30 en dinsdag 31 oktober 2017 - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu Maandag 30 en dinsdag 31 oktober 2017 - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Gerda Lubbe - WaarBenJij.nu

Maandag 30 en dinsdag 31 oktober 2017

Blijf op de hoogte en volg Gerda

01 November 2017 | Nederland, Beekbergen

Gedurende de voorafgaande dagen arriveren er al wat reisgenoten op het camperveld van Camping ’t Lierderholt te Beekbergen. We treffen het niet met het weer, stormachtige regenbuien en kou, maar maandagmorgen, toen de overige deelnemers het veld opreden, begon de zon met zijn warmte, vrolijkheid om zich heen te spreiden. Om 13.30 uur begonnen Ton en Gerda met hun presentatie over de supernieuwe natuur-reis Marokko Onbekend 2018. Bij de pauze genoten we van de tractatie: Ugchelse verleidertjes, een lekker streekkoekje. Er is veel informatie op de toehoorders afgekomen en na afloop ontvingen de echtparen de NKC-tas met het reisboek, landkaart, hand-out met de belangrijkste zaken. Het was een goede bijeenkomst, er is nog aardig wat te doen voor de reizigers, maar ze hebben de tijd nog. Ton en Gerda en Sies en Mieke zullen half januari 2018 deze spannende reis gaan voorrijden, en zullen kijken of onze reis er nog ligt!! Ruim een maand zal dit duren en daarna arriveren we op de startcamping Rio Jara in Tarifa. Van deze voorperiode zal er ook verslaglegging zijn. Maandagavond hebben we met elkaar van het Kennismakingsdiner genoten, en het was leuk om al die verhalen van elkaar te horen. Na een hele rustige nacht aan de bosrand, hebben we nog om 10.00 uur een vragenuurtje. Na het beantwoorden van de vragen, en nog enkele nabranders…..liep Ton met enkele mannen mee, om hen de Brandstofnoodknop te laten zien in een Fiat. Al met al heeft men deze dagen als informatief ervaren, dat was ook de bedoeling. Met een: “ tot in Tarifa……” namen we afscheid van elkaar!

• 07 November 2017 - 15:29

Frits Leopold:

Mooi verslag en mooie foto's op Naar Marokko

• 12 December 2017 - 12:12

Romano En @nnelies:

Leuk! We gaan jullie volgen.
    Hartelijk dank ook voor alle nieuwsbrieven!

• 12 December 2017 - 18:10

Jan En Joke Ploeg:

Leuk. We gaan jullie in de gaten houden.
    Fijne kerstdagen en een heel fijn,goed en gezond nieuwjaar.
    Tot ziens, en een heel fijne reis in Marokko.

• 02 Januari 2018 - 09:01

Lia Keizer:

Veel plezier en we gaan jullie volgen. Wie weet komen we elkaar in Marokko nog tegen, wij vertrekken eind januari daar naar toe.

• 02 Januari 2018 - 12:25

Jolanda:

Succes en veel plezier!

• 02 Januari 2018 - 13:17

Greet :

Ton en Gerda, Sies en Mieke een goede reis gewenst en tot ziens in Tarifa. Maak er wat moois van.

• 02 Januari 2018 - 20:37

Greet: